هدف از این تحقیق بررسی فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.
یکی از جنبه های مشترک بین همه ما بودن توجّه به میزان تحصیلات، سیاست ها یا تعهّدات ما این است که همگی مصرف کننده هستیم بدین معنا که ما بر مبنای نظم خاصی غذا، لباس،مسکن،حمل و نقل، تحصیل،وسایل خانه، مرخصی ها،خدمات و ایده ها را استفاده یا مصرف می کنیم.
ما به عنوان مصرف کنندگان نقش اساسی در سلامت اقتصاد (داخلی، عملی، بین المللی) ایفا می نمایم تصمیماتی که در مورد مصرف تقاضا برای موادّ خام، حمل و نقل، تولید، کارهای فنی و همچنین استخدام کارکنان و استقرار و تخصیص منابع می گیریم موفقیت برخی صنایع و شکست برخی دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد.
بنابراین رفتار مصرف کننده یک فاکتور جامع در رکود و یا جریان افتادن تمامی فعالیت های بازرگانی در جامعه ای که گرایش مصرف کننده می باشند. نکته کلیدی موفقیت استراتژی بازاریابی هم از جنبه علمی هم از جنبه محلی از جنبه جهانی درک رفتار مصرف کننده است.
این امر هم برای شرکت های تجاری و هم سازمان های غیر انتفاعی و همینطور سازمانهای دولتی که قوانین مربوط به بازار را تدوین می کنند کاربرد دارد البتّه درک رفتار مصرف کننده و ارزیابی عملکرد مصرف کنندگان در جوامع مختلف با توجّه به تفاوتهای فرهنگی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
امروزه بسیاری از شرکتها از سازمانها مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آنها متوجه شدهاند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان از ملزومات اساسی گرایش بازاریابی است. بدین ترتیب مطالعه و کشف نیازهای مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل فرآیند رفتار مصرف کننده و الویت بندی عوامل تأثیر گزار بر این فرآیند اند از عمده وظایف بازار یابان است.
فهرست مطالب
مقدمه
فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده
گرایش خریدار
ارزش
کارایی
مقدار
تنوع
مزایا
گرایش خریدار و بازاریاب
رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی
مروری بر مفاهیم تصویر محصول
ندازهگیری تصویر محصول
انواع تصویر
تصویر علامت تجاری
تصویر محصول
تصویر تداعی کننده
تصویر استفاده کننده
تصویر استفاده
تصویر ذهنی
موقعیت
معنا
تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق (پیشینه تحقیق)
پیشینه داخلی
پیشنه خارجی
چارچوب نظری تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
مدل تحلیلی تحقیق
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 37
مطالب مرتبط