هدف از این تحقیق بررسی نوآوری گرایی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.
تنها یک تعریف صحیح از هدف کسب و کار وجود دارد: ایجاد مشتری… این مشتری است که کسب و کار را مشخص می کند… از آنجا که هدف کسب و کار ایجاد مشتری است هر سازمانی تنها دو وظیفه اساسی دارد: بازاریابی و نوآوری”. بازارهای جهانی بطور فزاینده برای سازمان ها رقابتی شده است. افزایش پیچیدگی و سرعت تغییرات، جهانی شدن تقاضای مشتریان و رقابت بیش از حد، شرایطی است که هر روزه سازمان ها با آن درگیر هستند.
توسعه محصول و نوآوری برای بقا و موفقیت سازمان ها حیاتی هستند. همچنین آنها می توانند نیازها و احتیاجات مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات عرضه شده کنونی مؤثرتر ارضا نمایند. سازمان ها در پاسخ به تغییرات در دانش مدیریتی و فنی، رقابت در صنعت، اهداف مدیران ارشد برای کسب شایستگی های متمایز و بهبود سطح عملکرد سازمانی، نوآوری را می پذیرند.
شرکت ها بدون نوآوری قادر به باقی ماندن در رقابت نیستند، اما همیشه بین نیاز به تغییر و نیاز به فرآیندهای کارآمد که پس از سالها تکرار و تمرین ساخته شده اند، تعادل وجود دارد. نوآوری به عنوان(( پیاده سازی ایده های جدید که ایجاد ارزش می کنند)) تعریف می شود. این توصیف کلی به انواع مختلف از نوآوری مانند توسعه محصول، به کارگیری فناوری فرآیندهای جدید و شیوه های مدیریت اشاره دارد.
این به معنای پذیرش محصولات و یا فرآیندهای جدید برای افزایش رقابت پذیری و سودآوری، بطور کلی براساس نیازها و الزامات مشتری است. نوآوری نشان دهنده فرهنگی سازمانی است که معرفی فرایندها، محصولات و ایده های جدید که زیربنای گرایش استراتژیک در درازمدت هستند را تشویق می کند.
نوآوری در محصولات / خدمات جدید و پیاده سازی فرآیندهای کلیدی در حال تبدیل شدن به منابع برای مزیت رقابتی سازمان هستند. نوآوری ابزار اصلی است که به وسیله آن سازمان می تواند به رشد پایدار دست یابد. نوآوری به سازمان ها کمک می-کند با تلاطمات محیطی روبه رو شده و با پیچیدگی های فزاینده محیط رقابتی امروزی سازگار گردند.
بدین ترتیب شرکت های نوآور می توانند به این چالش ها سریع تر پاسخ دهند و محصولات و فرصت های جدید بازار را بهتر از شرکت های غیر نوآور کشف کنند. نوآوری ابزاری است برای تغییر یک سازمان که می تواند در قالب یک پاسخ به تغییرات محیط داخلی یا خارجی در قالب یک اقدام مؤثر برای تأثیرگذاری بر محیط باشد. از آنجا که حتی باثبات ترین محیط ها نیز تغییر می کنند، سازمان ها باید بطور مداوم نوآوری-هایی را انجام دهند.
فهرست مطالب
نوآوری گرایی
مقدمه
بیان مسأله
پیشینه متغیر
تحلیل و نتیجه گیری
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 34
مطالب مرتبط