هدف از این تحقیق بررسی مدل اثر بخشی با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
پایه های ارتباطات بازاریابی در طی سالها ی گذشته بدون تغییر مانده اند و طی بیش از دو دهه است که روش و استراتژی ایجاد جایگاه در ذهن مصرف کننده تقریبا بگونه ای ثابت باقی مانده است، اما رسانه های تبلیغاتی طی چند سال اخیر بسرعت دگرگون شده اند. امروزه ما با انواع جدیدی از رسانه های تبلیغاتی روبرو هستیم:
تلویزیون کابلی،اینترنت، رسانه تلفن همراه، پست الکترونیکی و امکانات دیگری ازاین دست را می توان نام برد که هرکدام بنا بر ویژگیهایی که دارند بعث ایجاد نوعی اثربخشی می شوند. جدا از ویژگی خود رسانه ، روش و نوع برنامه ریزی ای که ما برای پخش داریم نیز بر اثربخشی رسانه تاثیرگذار است.
برای مثال، روانشناسان درباره اهمیت تقدم و تاخر در اثربخشی پخش تبلیغات بسیار بحث کرده اند. آیا بهتراست تبلیغتان نخستین تبلیغی باشد که در طبقه بندی تبلیغات محصول مورد نظرشما دیده یا شنیده می شود ، یا این که بهتر است بعنوان آخرین تبلیغ، قبل از آنکه مشتری درباره خرید تصمیم گیری کند پخش شود؟ کدام یک به فروش محصول کمک بیشتری می کند؟
فهرست مطالب
مدل اثربخشی
دو تئوری درباره اثربخشی تبلیغات
برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟
نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی
تغییر مداوم دنیای رسانه ها
ماموریت و هدف
تصمیم درباره بودجه تبلیغات
ارزیابی و انتخاب پیام
تصمیم درباره رسانه
ارزیابی اثربخشی تبلیغات
اثربخشی تبلیغات
ابعاد آثار مثبت منفی
تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات
حوزه های اثربخشی تبلیغات
پژوهش های انجام شده در جهان
پژوهش های انجام شده
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 41
مطالب مرتبط